تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


شکر گزاری<روز سیزدهم>🔮🔮

اگر تمرین ھا را روز به روز دنبال کرده باشید، تاکنون برای تمام آنچه که دریافت کرده اید یا به دریافت اش ادامه می دھید، به کمک تمرین شکرگزاری شالوده ی شگفت انگیزی را بنا نهاده اید. لیکن امروز، روزی ھیجان انگیز است، چراکه شما درصدد شروع استفاده از قدرت غیرقابل توصیفِ شکرگزاری برای رؤیاھا و خواسته ھاتان ھستید!

بقیه در ادامه مطلب💛💚🧡

در خلال سده ھا و دوران گذشته صدھا تمدن بومی مراسم شکرگزاری را پیش از دستیابی به چیزھایی که میخواسته و می خواھند به صورت سنتی به جا آورده اند، مراسم استادانه ای را به زحمت ساخته اند که تا سرحد امکان بیشترین انرژی را به شکرگزاری شان بیفزایند. مصری ھای باستان، طغیان رودخانه ی نیل را جشن میگرفتند تا از تداوم جریان آب در رود مطمئن شوند؛ سرخپوستان آمریکا و بومی ھای استرالیا، رقص باران را انجام می دادند، قبیله ھای مختلف آفریقایی مراسم جشنی رابرای غذا و پیش از شکار ترتیب میدادند و در تمامیِ مراسم عبادی در ھر فرھنگ و مذھبی، شکرگزاری پیش از دریافت آنچه مطلوب است، آورده شده است. قانون جذب میگوید ھر چیزی ھمسان خود را جذب میکند، این بدان معناست که شما می بایست تشابه و یا تصویری را از آنچه که می خواھید در ذھن و اندیشه ی خود ایجاد کنید. سپس برای جذب خواسته تان، باید احساس کنید که آن چیز به راستی به شما تعلق دارد، بنابراین احساس شما باید مشابه ھمان احساسی باشد که وقتی داشتید چیز دلخواهتان را دریافت می کردید وجودتان را فرامی گرفت. آسانترین راه برای انجام این کار، این است که برای آنچه میخواھید، پیش از دریافت آن شکرگزار باشید. اگر پیشتر ھرگز بدون استفاده از قانون شکرگزاری، چیزی راکه میخواستید دریافت نکرده اید، شما اکنون جنبه ی دیگری از نیروھای شگفت آور آن را کشف کرده اید.
قدردانی و سپاسگزاری چیزی است که شما باید پیش از دریافت آنچه که میخواھید داشته باشید به سادگی انجام دھید نه بعد از دریافت آنچه طلب میکردید. بیشتر مردم بعد از دریافت چیزھای خوب شکرگزاری میکنند. اما برای این که تمامیِ آرزوهاتان جامه ی حقیقت بپوشند و تمام زندگیِ شما به گونه ای تغییر یابد که در تمامیِ زمینه ھا سرشار از خوشبختی ثروت شوید، باید پیش و پس از داشتن و رسیدن به آن سپاسگزار باشید. چنانچه شما به راستی به خاطر دریافت پیشاپیش آنچه میخواھید شکرگزار ھستید، بلافاصله تصویری ازداشتن آن در ذھن خود خواھید ساخت. احساس شما چنان است که انگار به راستی آن را دارید و نقش خود را انجام دادهاید. اگر به داشتن این تصویر و احساس ادامه دھید، به طور خوشایندی خواسته ھای خود را جذب خواھید کرد، البته نخواھید دانست که چگونه آن را به دست خواھیدآورد و کار شما ھم کشف این راز نیست.

منابع:کتاب راز و جادوی سپاسگزاری اثر راندا برن

😉نظر فراموش نشه😉


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۲)

  • محسن رحمانی
    جمعه ۶ تیر ۹۹ , ۲۰:۲۵

    آرامش چیست؟!
    نگاه به گذشته و شکر خدا
    نگاه به آینده و اعتماد به خدا
    نگاه به اطراف و جستجوی خدا
    نگاه به درون و دیدن خدا
    لحظه های تان سرشار از بوی خدا