تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


راندابرن

راندا برن نویسنده و کارگردان معروف استرالیایی متولد 12 مارس 1945 در شهر ملبورن استرالیاست. او یکی از نویسندگان و کارگردان‌های مطرح جهان است که با مستند «فیلم راز» و کتاب معروف «راز» که درباره‌ی قانون جذب هستند، شناخته‌شده است. این کتاب در سال 2007 یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهانی بوده است و بیشتر از 19 میلیون نسخه از آن به فروش رفت. مجله تایم در سال 2007 این زن موفق را جزء صد فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد... او امروزه با فعالیت‌های خود روی زندگی افراد زیادی در سراسر جهان تاثیر گذاشته است و کتاب‌هایش به بیش از 40 زبان ترجمه‌شده است.

دوران افسردگی
او گفته است که در مقطعی از زندگی‌اش بعد از مشکلات جدی که با همسرش داشته از او جدا شده است. بعد از این موضوع پدرش فوت می‌کند. راندا که احساس می‌کند همه‌ی بدبختی‌های جهان بر سر او خراب شده است دچار افسردگی می‌شود. به قدری که حتی با اطرافیان هم رابطه‌ی خود را کم می‌کند؛ وزندگی عادی روزانه‌اش مختل می‌شود. راندا از زندگی بریده بود و ناامیدی بر زندگی‌اش سایه انداخته بود. در این حین هیلی دختر راندا که دید مادرش روز به روز افسرده‌تر می‌شود به او کتابی پیشنهاد داد. این کتاب موهبتی الهی بود که راندا برن را از یاس و ناامیدی بیرون آورد. راندا از طریق این کتاب با راز زندگی افراد بزرگ  و سرشناسی مثل افلاطون، شکسپیر، بتهوون و ... آشنا شد.

کتاب و مستند راز

راندا برن که به لطف آشنایی با راز بزرگ زندگی از افسردگی نجات پیداکرده بود. تصمیم گرفت در قالب کتاب و فیلم رازی که خود در زندگی از آن باخبر شده را به گوش همگان برساند.از کتاب راز تا امروز استقبال بسیار خوبی شده است و به بیش از 40 زبان دنیا ترجمه‌شده است و بیش از 19 میلیون نسخه از ان به فروش رفته است. این کتاب در ایران هم با چندین ترجمه جزو یکی از کتاب‌های پرطرفدار است.راندا برن در طول هفت هفته با بیش از 55 مربی و فرد تاثیرگذار در آمریکا صحبت داشت و نتیجه‌ی دیدار او فیلمبرداری و ساخت مستندی دو ساعته به نام راز شد. این مستند در امریکا بسیار محبوب شد و میلیون‌ها آدم به تماشای آن نشستند. مجموع فروش مستند و کتاب راز حدود 300 میلیون دلار بود.

جملاتی از راندا برن :

«این از خصوصیت اعجاز است. تو باید بدانی که اعجاز هنوز وجود دارد، دور و برما، یا اینکه صرفا برایت نامرئی است».

 

هر روز منحصر به فرد است. هیچ روزی مثل روز دیگر نیست. رویدادهای خوبی که در هر روز رخ می‌دهد، مدام متفاوت و همواره متغیر است و بنابراین، وقتی که تو با برشمردن مواهب دیروزت اعجاز را به خاطر بیاوری، هر چند بار هم این کار را بکنی، هر دفعه متفاوت خواهد بود. این صرفا یکی از دلایلی است که چرا «اعجاز را به یاد بیاور» قدرتمندترین تمرین مداوم برای حفظ معجزه‌ی شکرگزاری در زندگی‌ات است. مهم نیست که الآن آرزوهایت چه هستند یا در آینده چه آرزوهایی داری. در هر حال این تمرین معجزه‌آسا قدرتمندترین تمرین کل زندگی‌ات باقی می‌ماند.

دیگر کتاب ها :

کتاب و فیلم راز

 

کتاب چگونه قانون جذب باعث تحول در زندگی شما می‌شود؟

 

کتاب قدرت عشق

 

کتاب راز قدرت

 

کتاب جادو

 

کتاب راز شکرگزاری

 

کتاب قهرمان

 

کتاب تقویم معجزه

 

کتاب راز هستی

 

کتاب قدرت

 

کتاب معجزه

 

کتاب معجزه سپاسگزاری


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱)

  • Sara Amiri
    جمعه ۳ مرداد ۹۹ , ۲۱:۱۵

    درود برشما

    بسیار عالی