تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


ببخشید فعالیتم کم شده😭ولی خب من هم درس و مدرسه دارم خب🤐

+

 🖤درگذشت استاد محمد رضا شجریان را به همه تسلیت میگویم🖤

علیرضا مرادی باستانی ۱۸ مهر ۹۹ ، ۰۹:۰۰ ۱۳ ۷ ۸۹۸

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱۳)

  • Sahel ‌‌
    دوشنبه ۵ آبان ۹۹ , ۰۰:۱۰

    سلام 

    نیستید چن وقته 

    گفتم یه خبری بگیرم ببینم اوضاع چطوره 😉

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۵ آبان ۹۹، ۲۱:۴۲
      😬بسیار خراب زیر بار امتحان ها دارن زنده زنده دفنمون میکنن😰
      شما دیگه چرا😮؟!اگه تونستید برگردید😥ما چشم به راهیم
  • sara amiri
    جمعه ۲ آبان ۹۹ , ۱۵:۵۰

    پیش میاد دوست عزیز

    تسلیت واژه کوچکی ست برای این فقدان

    مانا باشی

  • عرفان ...
    چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۹ , ۰۹:۳۶

    سلام.

    عیبی نداره، پیش میاد.

    امیدوارم این دوران رو به خوشی پشت سر بزاری :)

  • ali rabbani
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۵:۲۲

    الان که داشتم نظرات دیگران رو میخوندم از خودم ناامید شدم

    چون من کلا برای یک سال وبلاگ رو تعطیل کردم ( برین ببینن )

    و همش هم بخاطر درس و ... بود

    خوشبحال شماها که تعطیل نکردین

    😥

  • 🙂
    جمعه ۱۸ مهر ۹۹ , ۲۱:۴۸

    جدا.من نمیدونستم مدرسه میری فکرمیکردم بزرگتر باشی

  • نویسنده آشنا
    جمعه ۱۸ مهر ۹۹ , ۱۰:۰۹

    سلام

    اشکال نداره، دیگه از من کم فعالیت تر نیستی که😉

    همچنین🌹

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۱۸ مهر ۹۹، ۱۲:۵۶
      خب شما وقتی فعالیت میکنید کل بیان رو تکون میدید😅
      ولی ما صدامون به هیچ جا نمیرسه😬
      +
      🖤🖤🖤
  • Sahel ‌‌
    جمعه ۱۸ مهر ۹۹ , ۰۹:۱۰

    پست انتشار در آینده به نظرم راهکار خوبیه 

    تسلیت، واقعا تسلیت به ایران... 

    هعی