تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


خب اول از همه بزارید یه سوال بپرسم: شما حوصلتون سر میره چه میکنید؟ (یعنی توی اوقات فراغتتون چی کار میکنید؟) جوابتون رو حتما کامنت کنید :)

خب من حوصلم سر میره اول کارای زیر رو میکنم: 

۱. کتاب میخونم. 

۲. میام به وبلاگ سر میزنم، یا یه مطلبی میزارم یا از خواندن مطالب دوستان لذت میبرم. 

۳. خب این گزینه ۳ متغیره ولی خب امروز حوصلم سر رفته بود رفتم یه چند تا دامنه خریدم *_*

این هم یه سری از اونا: 

amosesh. ir

digizehn. ir

Dreqtesad. ir

foroshefori. ir

midonestid. ir

soallplus. ir

علیرضا مرادی باستانی ۲۱ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۱۱ ۱۶ ۲ ۶۹۳

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱۶)

  • 𝓷𝒊𝖒𝓪 :)
    يكشنبه ۱۵ فروردين ۰۰ , ۱۷:۱۷

    باورم نمیشه یعنی از سر بی کاری دامنه خریدی؟

     

     

    (به بلاگ منم یه سر بزن!)

  • عاطفه
    دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۳:۵۶

    من حوصلم سربره بستگی داره چطور سررفته باشه باتوجه به اون شرایط کارخاصشو میکنم😄😄

  • bita
    شنبه ۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۹:۵۵

    وای مرسی ب زحمتی افتادی ......🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️

     

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۲۲ شهریور ۹۹، ۱۹:۵۹
      یه سوال من هنوز دارم میگردم یه چند تا وبلاگم پیدا کردم ولی فکر نمیکنم اون باشه......یه ادرسی جی میلی چیزی به من بدید که من اگه  پیداش کردم  بگم 
      یه چیز دیگه اینکه از کی فعالیت کردن یا مثلا جملاتی که توی وبلاگ استفاده زیاد میشد و تیکه کوچکی از متن هر چند ناکامل و یا حتی قالب هم میتونه کمک کنه 🙃🙃



      چند دقیقه بعد:


      پیدا کردم 😍😍😍😍😍

      http://danestaniiha.blog.ir/

      اینه؟!
  • bita
    جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ , ۲۱:۴۷

     بابا جا شاخیم نی دبیه 😒..... پدرم درومده از صب تا الان ‌..... 

    برو تو تلفن گوشیتو نگا کن یکی ک بت زنگ زده رو اگع آشناس اسمشو پاک کن میبینی 98+ اضافه داره اولش حالا ......اینم اینطوره من نمد کجاشو پاک کنم 

     

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۲۲ شهریور ۹۹، ۰۹:۵۹

      جمله اول رو کلا نفمیدم😬...خب اول بزارید شماره رو یه نگاهی بهش بکنیم:
      موبایل تلفن شماره همیشه شامل ۱۰ رقم. اولین رقم «پیشوند منطقه» یک شماره تلفن همراه همیشه «۴» است. سپس ۲ رقم دنبال می‌شود که نشان می‌دهد هنگام استفاده از شماره، متعلق به کدام اپراتور موبایل بوده است.

      مقاله اول____کلیک
      مقاله دوم____کلیک
      مقاله سوم____کلیک

      خب چون این مقالات خارجی هستن برحسب تلفن های امریکایی هستن اکثرا ولی خب نکاتی هم میشه توشون پیدا کرد و یک سوال هم دارم وقتی شما 98(دقت کنید اون کد کشور و لزومن بخشی از شماره نیست)رو به شماره اضافه میکنید معولا باید صفر اول شماره رو حذف کنید و نباید باشه پس تعداد کاراکتر هاش میشه 12 تا،تا اونجایی که من میدونم....
  • bita
    جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ , ۲۱:۱۳

    پ چرا مال فامیل ما ۱۳ تاس  ...... هعی منتظر بش بزنگم اما ۱۳ تاس .....عیبم میاد از مامانش بپرسم 😓

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۲۱ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۵
      13 تا ؟! نمیدنم باید ببینم چجوریه کجا زندگی میکنن فامیلاتون مگه؟؟
  • فاطمه زهرا
    جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ , ۱۸:۵۷

    سلام

    من کتاب می خونم ، نقاشی می کشم ، نمد می دوزم یا با دوستام چت می کنم یا به اینستا سر میزنم 😊

  • bita
    جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ , ۱۸:۰۳

    یه سوال توی خارجم تعداد اعداد شماره هاشون ۱۱ تاس مث ایران 

  • bita
    جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ , ۱۸:۰۲

    امممممم...... نه 😅

    آها یه بارم پست درمورد صدای خورشیدو اینا گذاشته بود

  • bita
    جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ , ۱۷:۳۶

    مرسی ....

    یع پستم درمورد گل رز سساه داده بود 

  • bita
    جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ , ۱۷:۲۹

    سلام من یه سایتی رو گم کردم ک آخرین پستش درمورد شتر بود و اینا اطلاعات عمومی میزاشت میگم میشه آدرسشو بگید بم 

  • نویسنده آشنا
    جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ , ۱۴:۳۵

    سلام، سرگرمی های من تماشای فیلم و طراحی قالب هست.

    پولت زیاده بیار بده به خودم😄😄

    این همه دامنه رو که قرار نیست استفاده کنی همزمان، چرا میخری؟

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۲۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۴۴
      بسیار هم عالی...خخخخ راست میگی دفعه بعد میدم به شما😅
      همینجوری الکی مثلا🙃🙃
  • ... vista
    جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ , ۱۱:۵۸

    عامممم

    من وقتی حوصلم سر میره:

    آهنگ گوش میدم ...فیلم نگاه میکنم...به وبلاگم سر میزنم...گفتینو چک میکنم...تل و اینستا و واتساپم میرم...رمانم میخونم...

    اما...

    بازم حوصلم سر میره:/

  • DRSVHOST 32
    جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ , ۱۱:۱۹

    خدایی وقتی حوصله ام سر میره 

    کد مینویسم خخخخخ

     

  • DRSVHOST 32
    جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ , ۱۱:۱۸

    دومی بهترینه

    در ضمن نخر از دیتا پارس رایگان بگیر!