تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت



1.تو کیستی؟


2.زمین چگونه در هوا معلق است؟


3.مهمترین چیز در زندگی چیست؟


پ.ن:خب همین سوالات فعالا بس است و فقط توجه داشته باشید این مطلب برای 2 تا 3 روز به بالای صفحه پین می شود.
پ.ن2:بعد از اینکه شما جواب هایتان را گذاشتید من هم سعی خواهم کرد در پستی به انها پاسخ دهم ولی بدانید فلسفه از نظر همه ادم ها یکجور نیست.

پ.ن3:اگه فکر میکنید اینا خیلی آسونه صبر کنید،توجه داشته باشید این اولیشه🙂🙂


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۸)

  • sun _^^_
    چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ , ۲۱:۲۸

    1سان/خورشید/سانا که البته فقط اسکای بم میگه نه کس دیگه/ تو درباره من وبم گفتم بقیشو....

    2 این به قدرت خداربط داره که میتونم دلیل علمیشم سرچ کنم بگم ولی حسش نی الان خواسی بدونی که مطمعنم میدونی خودت برو سرچ کن میفهمی:)^.^

    3 این که بدونی قانون کاعنات چیه ویاد بگیری ازش استفاده کنی تازه ادم خوبیم باشی و به همه محبت کنی چون همه چی به خودت برمیگرده ^^

    راستس سلاااااااام ^^

  • AWV !! 🐍🍻
    چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ , ۱۹:۵۹
    1.تو کیستی؟ انسان !

     

    2.زمین چگونه در هوا معلق است؟ معجزه !

     

    3.مهمترین چیز در زندگی چیست؟ خودت و اونچیزی ک دوست داری !



    برگرفته شده از thepower.blog.irر

  • SPDH 💜 2004
    چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ , ۱۸:۴۲

    ۱)تا حالا فک نکردم که کی هستم(درواقع هنوز متوجه نشدم که کی هستم)

    ۲)جاذبه متقابل یا یه همچین چیزی

    ۳)هدفی که انتخاب کردم برای زندگیم منو به هرچیزی که می‌خوام می‌رسونه پس مهمترین چیزه

  • فاروق کریمی زاده
    چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ , ۱۵:۴۲

    ۱- خدمتگزار و بنده‌ی یهوه

    ۲- زمین در هوا معلق نیست

    ۳- خدمتگزار یهوه ماندن و پیروی از دستوراتش

    از امتحان رد شدم؟ :))

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۸ مرداد ۹۹، ۱۵:۵۰
      امتحان نبود سوالاتی بود فلسفی تا ببینم از کجا فلسفه رو براتون شروع کنم😊😊
      برای 1 و 3 قبول این هم نظر است ولی در شما ره ی 2 خود سوال را رد کردید...؟؟
      ممنون از پاسخگوی شما🌸🌸
  • سیّد محمّد جعاوله
    چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ , ۱۵:۳۳

    من خودم نیستم

    پایه های نامرئی به قدرت خداوند سبحان

    و آخری عاقبت بخیری

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۸ مرداد ۹۹، ۱۵:۴۷
      بسیار هم عالیی ممنون ازشما🌺🌺
      فقط یه سوال اگر شما خودتان نیستید چه هستید؟؟
      سوال گفته که هستید نه که نیستید😊😊
  • Gloxinia M.R
    چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ , ۱۵:۲۰

    من کسیم که صعود رو دوست دارم...ولی بودن در موقعیت همیشگیم رو ترجیح میدم

    با قدرت جاذبه......یه مجموعه نیرو که توی فضا ساکنش کرده

    خودمون......وقتی تمام کارامو حل محور خواسته امونه....یعنی خودمون مهمترین چیز هستیم

  • بنیامین نوری
    چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ , ۱۵:۰۷

    1. من آدمی ام که هدفی داره و برای هدفش انگیزه و همین انگیزه هستش که صبح ها باعث میشه از خواب بیدار بشم.

    2. به خاطر یه سری قوانین که من نمی دونم!

    3. هدفمندی

  • drsvhost 32
    چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ , ۱۴:۱۱

    1- من فقط منم :)

    2-به قدرت خدا (توصیف ناپذیر)

    3-علایقات

    :) خوب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۸ مرداد ۹۹، ۱۴:۱۶
      خب اولیش که جواب طبیعی است
      دومی هم باید بگیم توصیف ناپذیر؟؟خب یعنی توصیف ناپذیره و رد بشیم بریم؟؟
      ولی سومیه ایا کسی که داره غرق میشه یا گرسنشه اگه به نقاشی علاقه داشته باشه به نظرت مهم ترین چیزه؟؟یعنی مثلا کسی داره غرق میشه و به فیزیک هم علاقه داره الان بیاد غرق شدن خودشرو از نظر فیزیکی تشریح کنه😐😐؟؟
      معلومه خوب بود اصلا تمام استدلال های انسان خوب هستند و همین که بهشون فکر کردید خیلی ارزش داره🌺🌺