تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


آمیزه های انرژی مثبت<روز هشتم>➕➕

شکرگزاری پیش از خوردن غذا یک رسم ھزاران ساله است که به دوران مصر باستان برمیگردد. با شتاب گرفتن زیاد زندگی در قرن بیست و یکم، صرف وقت برای سپاسگزاری پیش از غذا به فراموشی سپرده شده است. استفاده از فرصت سادهٔ خوردن غذا یا نوشیدن برای قدرشناسی باعث افزایش انرژی مثبت در زندگیِ ما میشود..

بقیه در ادامه مطلب🤩🤩

 اگر شما به زمانی میاندیشید که به راستی گرسنه بودید و به خاطر خواھید آورد که در آن موقع نمیتوانستید به درستی فکر کنید یا کاری انجام دھید، آنگاه احساس ضعف بدنی میکنیدو اندام ھایتان دچار رعشه میشود. ذھنتان از کار میافتد و احساستان فروکش میکند. تمام این وقایع در اثر نخوردن غذا، حتی برای مدتی کوتاه اتفاق  یافتد. شما به غذا نیاز دارید تا زنده بمانید، فکر کنید،احساس خوبی داشته باشید، بنابراین قدرشناس بودن نسبت به غذا یک‌معامله‌بسیار عادلانه به نظر میرسد. برای آنکه نسبت به غذایی که میخورید احساس قدرشناسیِ بیشتری داشته باشید، یک لحظه صبر کنید و به تمام کسانی بیندیشید که برای آنکه شما غذایی برای خوردن داشته باشید، زحمت کشیدهاند. برای آنکه شما میوه و سبزیِ سالم برای خوردن داشته باشید، باغداران باید گیاھان را بکارند و به آنھا غذا و آب لازم را بدھند و از آنھا مراقبت کافی به عمل آورند تا بعد از ماه ھا بتوانند محصول آن را آمادهٔ برداشت کنند. پس از آغاز برداشت، این محصولات باید به صورتمناسب بسته بندی شود و در اختیار پخشکننده ھا و عوامل، حمل و نقل قرار گیرد و آنھا با پیمودن مسافت ھای طولانی و با زحمت شبانه روزی و ھماھنگ با سایر عوامل، میوه وسبزی را به صورت کاملاً سالم و تازه به شما میرسانند.

مسئله باورنکردنی آن است که سپاسگزار بودنِ شما نسبت به غذا و آب تنھا بر زندگیِ شما تأثیر نمیگذارد بلکه، قدرشناسیتان بر منابع جھان نیز تأثیر خواھد گذاشت. اگر به تعداد کافی افرادی یافت شوند که بابت غذا و آب سپاسگزار باشند، این رفتار باعث کمک به افراد گرسنه و نیازمند خواھد شد. با استفاده از قانون جذب، قانون نیوتن برای کنش و واکنش، قدرشناسیِ فراوان، به ھمین میزان فراوان واکنش به ھمراه خواھد داشت که باعث برطرف شدن کاستی ھا و کمبود منابع غذایی در زندگیِ ھمه خواھد شد.

نظر فراموش نشه😍😍


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">