تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


دانلود رایگان کتاب دنیای سوفی

راز دنیای سوفی، کتابی برای یک عمر زندگی با فلسفه
دنیای سوفی عنوان کتاب جذابی است که مخاطب را شگفت زده می کند! بیشتر افرادی که به مطالعه در مورد فلسفه علاقمند هستند این کتاب را در لیست کتابهای مورد علاقه خود قرار دادهاند، اما جالب است بدانید دنیای سوفی کتابی است که برای افرادی که علاقه زیادی به فلسفه ندارند و تنها دوست دارند آشنایی جزئی با فلسفه داشته باشند هم جذاب است. با ما همراه باشید تا در مورد این رمان پر رمز و راز بیشتر صحبت کنیم.
کتابی درباره تاریخ فلسفه
همانطور که از جلد کتاب دنیای سوفی مشخص است، این کتاب داستاتی درباره تاریخ فلسفه کل جهان است. به  قول بسیاری از مخاطبان، داستان دنیای سوفی گزیده ای از سخنان ارزشمند فیلسوفان مهم دنیا در 3 هزار سال گذشته را روایت می کند.
نویسنده این کتاب با خلاقیت هر چه تمام تر فلسفه و نکات ارزشمندی که هر کس باید در مورد این علم بداند را با زبانی ساده و روان بیان می. همین موضوع باعث شده تا دنیای سوفی به عنوان یکی از پر فروش ترین کتاب های دنیا همیشه حال خوشی را در صف فروش کتاب ها داشته باشد و به 60 زبان مختلف در دنیا خوانده شد.

مشخصات کتاب

یوستین گردر استاد ساده نویسی و ایجاز است. او سه هزار سال اندیشه را در ۶۰۰ صفحه گنجانده  و زیرکانه از قول گوته می گوید: کسی که از سه هزار سال بهره نگیرد تنگدست به سر میبرد. او خیلی راحت مباحث پیچیدۀ فلسفه غرب را بی آنکه مبتذل شود به زبان ساده و شیوا و همه فهم بیان می کند.
این متنی است که پشت جلد کتاب دنیای سوفی به چاپ رسیده تا مخاطب با خواندن آن به مطالعه هر چه سریعتر کتاب تشویق شود. این متن می تواند تلنگری باشد برای کسانی که خواندن در مورد فلسفه را همیشه به تعویق می انداختند و مطالعه آن را سخت و دشوار به حساب  می آوردند!

منبع:فیدیبو

ودر آخر مثل همیشه قسمت دانلود:


برای دانلود رایگان کتاب دنیای سوفی کلیک کنید

حجم 9 مگابایت

تعداد صفحات:

600


پ.ن:برای توضیحات عکس باید بگویم که حضرت آقا این کتاب را توصیه کردند و این هم لینک خبر(کلیک کیند)

پ.ن2:من هم خودم این کتاب را خواندم و توصیه می کنم حتما آن را بخوانید + نوشته هایی که با عنوان آموزش فلسفه می نویسم خلاصه ای کوچک برای این کتاب است که هم شما را برای دانلود و یا خرید این کتاب مشتاق تر کنم هم در این روز ها که معمولا کسی کتاب های سنگین نمی خواند خلاصه این کتاب را در قالب پست های کوتاه برای شما می گذارم ولی بازهم توصیه می کنم کتاب را هم بخوانید چون خودت ماجرا های کتاب این کتاب را به یک کتاب رمزآلود تبدیل کرده که بنده به خاطر بلند شدن پست ها از گذاشتن انها معذورم

پ.ن3:خودم پی نوشت هام یه پست کامل شد😂😂


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۵)

  • Arian JoJo
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۲۰:۱۱

    سلام،خوبید؟این کتابا حق نشر دارن اگه از ناشر اجازه ای ندارید پیشنهاد می کنم ورش دارید و بجای لینک دانلود لینک خرید از کتابخوان های الکترونیکی مثل طاقچه یا فیدیبو رو بردارید :)

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۱۳ مرداد ۹۹، ۲۰:۵۱
      با سلام من اینجا فقط کتاب هایی را می گذارم که نسخه های رایگان آنها تایید شده هستند شما می توانید خودتان به سایت های زیر که کتاب دنیای سوفی را رایگان گذاسته اند بروید و از آن ها دانلود کنید.مثل سایت کتابخانه تاریخ ما که یک سایت معتبر است یا سایت خبر گزاری فرهنگ و یا سایت  دی ال کتاب پس نگران حق انتشار نباشید ولی بهتر است برای حمایت از ناشر و غیره خود کتاب را تهیه کنید و یا از سایت فیدیبو و یا طاقچه نسخه الکترونیکی باکیفیت را تهیه کند🌺🌺

  • Sara Amiri
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۷:۵۳

    کتاب بی نظیریه

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۱۳ مرداد ۹۹، ۱۸:۱۱
      بسیار بی نظیر 🌺🌺
      توی پست های بعد در مورد خود نویسنده هم میگذارم...با ما همراه باشید😊😊