تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


راز پیشرفت کارها<روز ششم>

چگونه امکان دارد کسی که در فقر مطلق به دنیا آمده، بی ھیچ چیزی زندگی را شروع کند و با تحصیلات بسیار کمی که دارد، رئیس جمھور یا فرد مشھوری شود یا یک امپراتوری را بناگذارد و به یکی از ثروتمندان جھان بدل شود؟ و چگونه است که دو نفر که کاری را با ھم شروع میکنند، یکیشان به موفقیتھای بزرگ دست مییابد، حال آنکه دیگری به رغم تلاشی که برای دستیابی به موفقیت به خرج میدھد، به نتیجه مھمی دست پیدا نمیکند...

بقیه در ادامه مطلب😘😘

 رابط وحلقه گم شده در دستیابی به موفقیت، قدرشناسی است، چرا که براساس قانون جذب، شما باید برای آنچه که دارید سپاسگزار باشید تا موفقیت را جذب کنید. بنابراین بدون قدرشناسی، داشتن موفقیت دایمی غیرممکن است.

ھنگامی که شما برای کارتان سپاسگزار باشید، به صورت خودکار به کارتان توجه بیشتری خواھیدکرد و ھنگامی که به کارتان توجه بیشتری نشان میدھید، پول و موفقیت بیشتری نصیب شمامیشود. اگر برای کار خود سپاسگزار نباشید، به صورت خودکار به کارتان توجه کمتری نشان خواھید داد. ھنگامی که توجه کمتری به خرج میدھید، درآمد کمتری خواھید داشت و در نتیجه در کارتان شاد نخواھید بود و تلاش زیادی نخواھید کرد و کارتان متوقف میشود و در نھایت وضع بدتر خواھد شد و کار خود را از دست میدھید.

مقدار قدرشناسییی که به شما عرضه میشود دقیقاً متناسب با آن مقدار قدرشناسییی است که شما عرضه میدارید. پس در حقیقت خودتان میزان دریافتیتان را با میزانی که ارایه میدھید،کنترل میکنید.

منابع:کتاب راز و جادوی شکرگزاری نوشته راندابرن

نظر فراموش نشه🤩🤩


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱)

  • کاربر دانشجو
    پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۱۵:۱۸

    سلام

    ممنونم هرچند این جملات رو هم در روایات هم در متون مقدس هم خوندیم ولی هنوز به باور اون ها نرسیدم.

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۲۹ خرداد ۹۹، ۱۷:۲۶
      بله ما هم از شما به خاطر دنبال کردن مطالب این وبلاگ سپاسگزاریم💙❤