تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


شکر گزاری<روز چهاردهم>🌌🌌

برای آنکه با نشاط ترین روز زندگی تان را داشته باشید و آن را تجربه کنید، میباید برای تمام روز و پیش از شروع به ھر کاری برای آن روز شکرگزار باشید. برای داشتن یک روز با نشاط کافی است که خیلی ساده پیش از آغاز کردن روز، به تمام برنامه ھاتان بیندیشید و برای خوب پیش رفتن ھر یک از آنھا، واژه ی سپاسگزارم را بگویید. این ساده ترین کاری است که  می توانید انجام دھید، این کار تنھا چند دقیقه از وقتتان را خواھد گرفت ولی تفاوتی در زندگیِ روزانه ی شما ایجاد میکند که باورنکردنی است.

بقیه در ادامه مطلب😊😊
شکرگزار بودن پیش از آغاز روز براساس قانون جذب یک روز با نشاط را برای شما رقم میزند؛ وقتی برای خوب پیش رفتن وقایع زندگیتان شکرگزاری و قدرشناسی می کنید، در نتیجه خوب پیش رفتن  ویدادھای زندگیتان را تجربه خواھید کرد.
اگر باور نمیکنید که شما یارای آن را دارید که بررُخدادھای روزانه تان تأثیر بگذارید، به زمانی بیندیشید که با کج خُلقی و در شرایط بد از خواب برخاستید. در طول روز بدبیاری پشت بدبیاری نصیبتان شد و ھمه چیز بد پیش رفت تا اینکه در پایان روز اعتراف کردید که از روی شانس و به صورت اتفاقی روز بدی داشتید. تنھا علت داشتن روزی بد آن بود که از صبح خُلق بدتان را با خود ھمراه بردید و این خُلق بد شما بود که باعث شد ھمه چیز یکی پس از دیگری بد پیش برود.

حتی از خواب برخاستن باخُلق بد ھم اتفاقی نیست، زیرا معنیِ آن چنین است که شما در حالی به خواب رفته اید که نسبت به چیزی تفکرات منفی داشته اید و شاید متوجه آن نبوده اید. علت اساسی ھم آن است که از شما خواسته شده پیش از به خواب رفتن تمرین فکر سازنده را انجام دھید تا مطمئن شوید در شرایطی به خواب رفته اید که تفکرات خوبی در ذھن داشته اید. تمرین <فکر سازنده> در شب و ترکیب آن با تمرین <موھبت ھایتان را بشمارید> در صبح باعث میشود که شما صبح و شب در حالت خوبی باشید و تضمین میکنند که شما پیش از شروع کردن روزتان احساس خوبی داشته باشید. برای داشتن روزی با نشاط باید احساس خوبی داشته باشید. من چیز دیگری غیر از قدرشناسی سراغ ندارم تا به وسیله ی آن روحیاتتان به سرعت ارتقاء یابد.

منابع:کتاب معجزه سپاسگزاری و راز از راندا برن

🌸نظر فراموش نشه🌸


منابع:کتاب راز و جادوی سپاسگزاری اثر راندا برن

😉نظر فراموش نشه😉



برگرفته شده از thepower.blog.ir


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱)