تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


انرژی مثبت ھمچون گرد و غبار ھمه را فرامیگیرد<روز دهم>🧡💙

آموزه ھای روحانیِ باستانی میگویند که ھر آنچه ما از صمیم قلب به دیگران می دھیم، صدبرابر به خودمان بازمیگردد. بنابراین قدرشناسی و تشکر زبانی از دیگران و گفتن سپاسگزارم بابت آنچه که از آنھا دریافت میدارید، برای بھبود شرایط زندگیِ شما لازم است.

بقیه در ادمه مطلب😄😄
قدرشناسی یک انرژیِ قدرتمند است، بنابراین نیروی قدرشناسی را میتوانید به سوی ھرکسی گسیل دارید. اگر انرژیِ قدرشناسی را به مانند خاک نورانی تصور کنید، وقتی که در برابر دریافت چیزی از دیگران از آنھا تشکر میکنید به آن میماند که گرد و غبار انرژی را بر آنھا می افشانید. انرژیِ مثبت و قدرتمند بر ھر کسی که شما آن را به سویش میفرستید تأثیر میگذارد و او را غنی می کند.
بسیاری از ما در طول روز، از طریق تلفن یا ایمیل یا رو در رو یا در محل کار، رستوران، آسانسور، اتوبوس یا مترو با افراد بسیاری ارتباط داریم و در بسیاری از حالات این افراد لیاقت قدرشناسیِ ما را دارند چرا که چیزی از آنھا دریافت میکنیم.

به افرادی بیندیشید که در طول روز با آنھا رویارو میشوید که برای شما خدمات مختلفی را فراھم میآورند مانند کسانی که در مغازهھا یا رستوران ھا کار میکنند یا رانندگان اتوبوس و تاکسی، نظافتچی ھا یا خدمه ی محل کارتان. این افراد کار میکنند تا خدمتی به شما ارایه دھند و شما خدمت آنھا را دریافت میکنید. اگر در مقابل خدماتشان تشکر زبانی نکنید، آنگاه شما قدرشناس نبوده اید و خوبی ھا را از خود دور ساخته اید.
٧
به کارگرانی فکر کنید که سیستم حمل و نقل ما را ایمن نگاه میدارند یا کسانی که استفاده از خدماتی ھمچون گاز، برق و آب و راه را برای ما میسر میکنند. به نظافتچی ھایی فکر کنید که خیابان ھای ما و نظافتگاه ھای ھمگانی، قطارھا، اتوبوسھا،
ھواپیماھا، بیمارستان ھا، رستوران ھا، سوپرمارکت ھا و اداره ھا را تمیز میکنند. شما نمی توانید شخصاً به تمامیِ آنھا خسته نباشید بگویید ولی میتوانید، مرتبھ ی بعد که از کنارشان عبور میکنید، با تشکر زبانی گرد و غبار انرژی مثبت را بر آنھا بنشانید. یا میتوانید دفعه ی بعد که پشت میز تمیزتان نشستید یا از خیابانھای تمیز گذر کردید از صمیم قلب نسبت به آنھا شکرگزاری کنید.
ھنگامی که توی یک کافه یا رستوران ھستید، گرد و غبار مثبت را با تشکر زبانی از تمام کسانی که به شما خدمت ارایه میدھند بر آنھا بیافشانید. از کسی که میزتان را تمیز میکند یا لیست غذا را برای شما میآورد و یا لیوانتان را با آب پُر میکند و یا غذایی را که سفارش داده اید برایتان سرو میکند یا صورتحسابتان را میدھد تشکر کنید. اگر در خروجیِ فروشگاه یا سوپرمارکت ھستید، گرد و غبار مثبت را در کلیه ی مراحل خرید بر کسانی که به شما خدمت ارایه میدھند با تشکر زبانی بیفشانید.

💖نظر فراموش نشه💖


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">