تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


دانلود رایگان کتاب چهاراثر فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر:

چهار اثر فلورانس اسکاول(برای دیدن زندگینامه او اینجا را کلیک کنید)شین کتابی که در ایران تابه‌حال بیش از 60 بار مورد چاپ قرار گرفته و خوانندگان بسیاری هم داشته است. نویسنده این کتاب که در حقیقت نام خود را بر روی کتاب گذاشته است، فلورانس اسکاول شین است، نقاش، خطیب و سخنرانی که در آمریکا شهرت بسیار زیادی داشته است.
کتاب 4 اثر فلورانس اسکاول شین به جرئت یکی از معدود کتبی در دنیاست که می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک شروع جدید هستند، سازنده و مؤثر واقع شود. رمان اسکاول شین را می توانیم به عنوان یکی از موفق‌ترین کتبی که درزمینهٔ قانون جذب و موفقیت نوشته شده معرفی کنیم. در سراسر داستان های کتاب چهار اثر فلورانس حتی با شروع در جملات اول، می توان به خوبی متوجه بیان صمیمانه و گیرای این نویسنده آمریکایی شد که این ویژگی را تا آخرین جملات کتاب 4 اثر فلورانس به خوبی حس خواهید کرد.
موضوع کتاب چهار اثر از فلورانس:
چهار اثر فلورانس اسکاول شین به لحاظ ساختار محتوایی و معنایی اش در دسته کتبی قرار می گیرد که کمک کننده به افراد در زندگی اند و تابحال برای افراد بسیاری موفق واقع شده است. در بیانی ساده تر باید شاهکار اسکاول شین را به عنوان کتابی خود یار برای خوانندگان معرفی کرد.
در سراسر جملات چهار اثر فلورانس شین می توان اشاره به رهنمودهایی برای هشیاری ذهن یا هشیاری برتر که یک ویژگی اکتسابی است را مشاهده کرد. در حقیقت رمان اسکاول شین چه در کتاب چهار اثر فلورانس و چه در دیگر کتبی بجا مانده از وی، تمام تلاش به بیان قدرت ذهن برتر و هوشیار شده است.
این کتاب شامل فصل های زیر است:
بازی زندگی و راه این بازی
کلام تو عصای معجزه گر تو است
در مخفی توفیق
نفوذ کلام


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۳)

  • Faez eh
    جمعه ۷ شهریور ۹۹ , ۱۴:۴۸

    چه جالب همین دیروز دوستمم این کتاب رو بهم معرفی کرد:)

    پس واجب شد بخونمش :)

    ممنون بابت معرفی

  • فرناز فرزان
    جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ , ۱۳:۰۷

    سلام

    خوندن یه بار این کتاب کافی نیست. باید چند بار خونده بشه. واقعا عالیه!

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۷:۳۲
      دقیقا همین طور است من خودم برای بار سوم دارم این کتاب رو می خوانم.
      ممنون از شما🌸🌸