تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


پاداش سپاسگزاری<روز پنجم2>💰💰
 تمرین شماره ۵

                                         ثروت،پاداش سپاسگزاری
1️⃣گامھای یک تا سه را از تمرین شمارهٔ یک تکرار کنید، موھبت ھای خود را بشمارید: لیستی بنویسید از ده موھبتی که دارید و پس از خواندن ھرکدام از این موھبت ھا علت قدرشناسیتان را نسبت به آن بنویسید، سپس لیست را بازخوانی کنید و برای ھر موھبت سه بار بگویید سپاسگزارم و احساس قدرشناسی داشته باشید...

بقیه در ادامه مطلب😉😉


2️⃣بنشینید و چند دقیقه به دوران کودکیتان فکر کنید و به آن چیزھایی بیندیشید که در آن دوران برای شما بدون پرداخت ھزینه مھیا شده بود.

۶
3️⃣وقتی یک خاطره را به یاد میآورید که در آن پولی برای شما خرج شده است، واژهٔ سپاسگزارم را از صمیم قلب بگویید.
4️⃣یک قبض کم مبلغ را بردارید و روی آن یک یادداشت بچسبانید که در آن یادداشت با حروف بزرگ نوشته اید: برای پولی که در تمام زندگی به من داده شده است، سپاسگزارم!
5️⃣امروز(در واقع برای فردا است چون ما هر تمرین را روز قبل میگزاریم)قبضتان را با خودتان حمل کنید، و دست کم یک بار صبح و یک بار بعد از ظھر، یا به ھر تعداد بار که میخواھید، قبضتان را در دست بگیرید و آن را بخوانید و به شدت برای پول فراوانی که به شما داده شده است، احساس شکر و سپاسگزاری کنید.
6️⃣از امروز به بعد قبضتان را در جایی پیش چشم بگذارید که ھر روز آن را ببینید و پیوسته شکرگزار بودنتان را نسبت به پول زیادی که به شما داده شده، یادآوری کند.
7️⃣پیش از آنکه به خواب بروید، افکارتان را متمرکز کنید وکلمه سپاسگزارم را برای بھترین اتفاقاتی که در طول روز برای شما رُخ داده بر زبان بیاورید.

منابع:کتاب راز و معجزه شکر گزاری اثر راندا برن

                             نظر فراموش نشه😘😘


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۸)

  • shinya hiragi
    پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۱۰:۱۷

    ببخشید کامپیوترم هنگ کرده چنتا با هم فرستاد معذرت

  • shinya hiragi
    پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۱۰:۱۶

    سلام اینم مث بقیه پستات عالییییییییی بود

    بازم مرسی

  • Arian JoJo
    پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵

    ممنونم عالی بود