تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


سپاسگزاری روابط صمیمانه <روز سوم>

فرض کنید که اگر شما تنھا انسان روی زمین بودید، تمایلی به انجام ھیچ کاری نداشتید. چه لذتی داشت که انسان نقاشی های بکشد که ھیچکس آن را نمیبیند؟ چه فایدهای دارد که شخصی یک قطعه موسیقی بسازد که کسی آن را نمیشنود. چه سودی خواھد داشت که کسی دست به اختراع چیزی بزند که برای کسی قابل استفاده نیست؟ چه فایده دارد که از جایی به جای دیگر برویم زیرا ھرجا که برویم مانند ھمان جایی است که درآنیم. در این صورت ھیچ شادی و سروری در زندگی نخواھدبود .

با ما در ادامه همراه باشید🌼🌼

این ارتباط و تجربھی شما در کنار دیگران است که به زندگیتان زیبایی، معنی و ھدف میبخشد. به این خاطر ارتباط ھایتان بیش از ھر چیزی بر زندگیِ شما تأثیرگذار است. برای آنکه زندگیِ رؤیاییتان را داشته باشید، باید بدانید که ارتباطھای شما چگونه بر روند زندگیتان تأثیر میگذارد و چگونه مھمترین کانالھایی به شمار میآیند که از طریق شکرگزاری میتوانند زندگیِ شما را به صورت عجیبی تغییر دھند و دیگرگون کنند.


تمرین امروز، سپاسگزار بودن است برای وجود دیگران بهھمان صورتی کهھ ھستند. حتی اگر ھمه ی جوانب روابطتان خوب باشد، با اجرای این تمرین بھتر و بھتر میشود. با ھر نشانھای که شما برای شکرگزار بودن در دیگران میبینید، درمییابید که قدرشناسی، نیروی خارقالعاده و شگفت انگیز خود را به شما ارایه میدھد و روابطتان قویتر و راضی کننده تر و غنی تر از ھر زمان دیگری خواھد شد.

منابع:کتاب راز و کتاب معجزه سپاس گزاری اثر راندا برن و سایت مرکز پاسخگویی به سوالات دینی

نظر یادتان نرود😊😊







ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">