تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


شکر گزاری روز هفدهم 💵💵

روز ھفدھم :
راھکار افزایش درآمد
ھنگامی که شما نیروی قدرشناسی را به سوی یک موقعیت منفی ھدایت میکنید، موقعیت جدیدی ایجاد میشود که شرایط پیشین را از بین میبرد. به این معنا که وقتی شما خود را به جایی برسانید که برای پول شکرگزار باشید نه آنکه نداشتن پول را احساس کنید، شرایط جدیدی برایتان ایجاد میشود که کمبود پول را از بین میبرد و به صورت شگفت انگیزی آن را با پول بیشتری جایگزین میکند.
ھر احساس بدی دربارهی پول، آن را از شما دورتر میکند و میزان پول را در زندگیتان کاھش میدھد و ھر بار که این احساس را داشته باشید، مقدار پول را کمتر میکنید. اگر درخصوص پول احساساتی مانند حسادت، نارضایتی، نگرانی و ترس داشته باشید، ھیچوقت نمیتوانید پول بیشتری به دست آورید. قانون جذب میگوید ھر چیزی مشابه خود را جذب میکند، بنابراین اگر شما از نداشتن پول احساس نارضایتی کنید، با به دست نیاوردن پول کافی، نارضایتی تان بیشتر میشود. اگر نسبت به پولی که دریافت میکنید، نگران باشید، شرایطتان به سمت و سوی افزایش نگرانی تغییر جھت میدھد. اگر نسبت به پولی که دریافت میکنید، بیمناک باشید، شرایطتان به جانب افزایش بیمناکی تغییر جھت خواھد داد.
ھر چه قدر ھم که سخت به نظر برسد، شما باید شرایط پولی فعلی یا کمبود مالی خود را فراموش کنید و شکرگزاری، راه تضمین شدهای برای آن است. شما نمیتوانید برای پول، شکرگزار و در عین حال ناراضی ھم باشید. ھمچنین نمیتوانید با داشتن افکار شکرگزارانه نسبت به پول و در عین حال نسبت به آن نگران ھم باشید، و نیز نمیتوانید با داشتن افکار شکرگزارانه در عین حال نسبت به آن بیمناک ھم باشید. ھنگام شکرگزاری و قدرشناس بودن برای پول، نه تنھا روند احساسات و افکار منفیای را که پول را از شما دور میسازد متوقف میکنید، بلکه کاری انجام میدھید که پول بیشتری به سویتان میآورد.
شما تاکنون قدرشناسی را برای پولی که گرفتھاید و دریافت میکنید و خواھید گرفت، تمرین کرده اید. بنابراین، پیش از استفاده از نیروی شگفت شکرگزاری برای پولی که میخواھید، باید راه ھا و مسیرھایی را بررسی کنید که به زندگی شما پول و ثروت میآورد. در حقیقت ھنگامی که، پول و ثروتتان افزایش مییابد، اگر شکرگزاری نکنید، در روند روی آوردن جریان نعمت به سوی خویشتن سنگ انداخته اید.
پول میتواند به شکل دریافت غیرمنتظرهی یک چک، افزایش حقوق، برنده شدن در قرعه کشی بانکھا، تخفیف مالیاتی، یا رسیدن غیرمنتظره به صورت ھدیه از کسی به سوی شما بیاید. ھمچنین زمانی که میخواھید غذا یا قھوه یا چای بخرید و کس دیگری صورتحساب را میپردازد، یا وقتی که میخواھید چیزی بخرید و متوجه میشوید که به آن تخفیف تعلق گرفته است و یا ھنگامی که کسی به شما ھدیه ای میدھد که آن را لازم داشتید، پولتان افزایش مییابد. نتیجھی پایانی ھر کدام از این موارد و رخدادھا، داشتن پول بیشتر است. پس ھرگاه که چنین شرایطی پیش می آید از خودتان بپرسید: آیا این جریان به آن معناست که من پول بیشتری دارم؟ چراکه اگر این چنین باشد، شما باید نسبت به آن احساس قدرشناسی داشته باشید


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۳)

  • Sara Amiri
    چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ , ۰۱:۲۸

    درود

    بسیار عالی