تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


شکر گزاری<روز چهاردهم2>

تمرین شماره ١۴
یک روز با نشاط داشته باشید
1-موھبتھای خود را بشمارید: لیستی از ده موھبت تان تھیه کنید و بنویسید که چرا احساس میکنید که برای آنھا سپاسگزارید. لیست خود را از نو بخوانید و در پایان ھر مورد کلمه ی سپاسگزارم را سه بار بگویید و تا آنجا که می توانید برای موھبت ھاتان قدرشناس باشید.

بقیه در ادامه مطلب😘😘

2-صبح ھنگام، در ذھنتان برنامه ھای خود را برای صبح، بعدازظھر، عصر و شامگاه مرور کنید و برای خوب پیش رفتن این برنامه ھا و رخدادھا، واژه ی سپاسگزارم را به زبان آورید با این فرض که اکنون پایان روز است و کارھا به خوبی پیش رفته و شما به خاطر این نتایج درخشان قدرشناس ھستید.
3-بعد از آنکه برای خوب پیش رفتن تمامیِ برنامه ھاتان و برخورداریِ آنها از نتایج دلخواه قدرشناسی کردید، این تمرین را با گفتن عبارت:<برای اخبار خوبی که امروز به من خواھد رسید سپاسگزارم>!، به پایان برسانید.
4-پیش از آنکه بخوابید، افکارتان را متمرکز کنید و واژه ی سپاسگزارم را به خاطر بھترین اتفاقی که در روز برایتان رُخ داده بر زبان آورید.

منابع:کتاب جادوی شکر گزاری


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">