تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


پاداش شکر گزاری<روز پنجم>💰💰

اگر در زندگیِ شما کمبود پول وجود دارد، دقت کنید که نگرانی و حسادت، رشک و ناامیدی، دلسردی، شک و ترس دربارهٔ پول، ھیچگاه برای شما پول بیشتر نمی آورد زیرا این احساسات از کمبود حس قدرشناسی برای پولی ناشی میشود که اکنون دارید. شکایت کردن راجع به پول، بحث کردن دربارهٔ پول، سرخورده شدن در ارتباط با پول، نق زدن دربارهٔ قیمت چیزی نشانه ھای شکرگزاری نیست، بنابراین وضعیت پولی در زندگیِ شما نه تنھا بھتر نخواھد شد، بلکه بدتر ھم می شود.

 فرقی نمیکند که موقعیت فعلیِ شما چه باشد، اندیشیدن به اینکه شما پول کافی ندارید، در واقع نتیجه نبودِ قدرشناسی نسبت به پولی است که در حال حاضر دارید. شما میبایست موقعیت فعلیِ خود را فراموش کنید و در عوض نسبت به پولی که الان دارید احساس شادی و شادمانی داشته باشید. بدین صورت پول شما به صورت، خارقالعادهای افزایش خواھد یافت.
<<ھر کس برای پولی که به او داده شده است احساس شکرگزاری داشته باشد، به او بیشتر داده خواھد شد. ھرکس که شکرگزار پولی نباشد که اکنون به او داده شده است، آنچه را که امروز داردو پیشتر به او داده شده نیز از او باز پس گرفته خواھد شد.>>

منابع:کتاب راز و جادوی سپاسگزاری اثر راندا برن

نظر فراموش نشه💖💖


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۲)

  • Arian JoJo
    چهارشنبه ۲۸ خرداد ۹۹ , ۲۰:۴۰

    بحث کردن درمورد قیمت چیزا که بنظر من خودش یه نوع شکر گذاریه.. و ممنون بابت مطلب قشنگت و زحمتی که براش کشیدی 🌷🌷🌷

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۲۸ خرداد ۹۹، ۲۱:۱۲
      بستگی داره،اگه بحث برای ارزونی و خوبی وخوشی باشه مشکلی نداره ولی اگر بیشتر نق زدن و گله کردن بابت کمبود پول و گرانی باشه(که معمولا این جوریه😂😂)اون موقع تبدیل به ناسپاسی میشود.
      از شما بابت دنبال کردن مطالب این وبلاگ سپاسگزارم🥰🥰