تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


دانلود رایگان کتاب قورباغه را بخور!

اهمال‌کاری رفتاری است که در عصر تکنولوژی کاملا رایج شده است. کارهایی که مدت‌هاست می‌خواهیم آن‌ها را انجام دهیم و معمولا قرار است از «شنبه» سراغشان برویم اما آن شنبه موعود هیچ‌وقت نمی‌رسد. مقاله‌های نیمه‌کاره، پروژه‌های تحصیلی و کاری، شروع رژیم غذایی، شروع  خواندن کتاب جدید و هزاران کار دیگر که می‌دانیم عقب افتادنشان به نفع ما نیست اما از طرفی حوصله‌ی انجام دادن یا تمام کردن آن‌ها را نداریم، بنابراین آن‌ها را پشت گوش می‌اندازیم. همزمان با همه‌ی این عقب انداختن کارها می‌دانیم که انسان به اندازه کافی زمان ندارد تا کارها را به تعویق بیندازد و در عین حال به همه‌ی کارها برسد چرا که عمر کوتاه است و وقت طلا.
برایان تریسی در قورباغه را بخور!  با 21 روش به خوانندگان کمک می‌کند تا بر وسوسه‌ی پشت گوش انداختن و تنبلی پیروز شوند.
کتاب قورباغه را بخور! ۲۱ روش عالی برای پیروزی بر وسوسه پشت گوش انداختن نوشته‌ی برایان تریسی است که اولین بار در سال 2001 منتشر شد و تا امروز بیش از میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است. این کتاب کوتاه در زمینه‌ی خودشناسی و  با تمرکز بر موضوع اهمال‌کاری با زبانی ساده و قابل درک 21 راهکار موثر را به  افرادی که به دنبال کنترل زمان و رسیدگی امور به تعویق افتاده هستند، ارائه می‌کند.
برایان تریسی ابتدای کتاب قورباغه را بخور توضیح می‌دهد که سوال بیش‌تر افراد در زندگی این است که چه‌طور می‌شود این همه کار و مسئولیت که هر روز روی هم تلنبار می‌شوند را در این عمر کوتاه انجام داد؟ چه‌طور می‌شود کارها را به ترتیب اولویت انجام داد و موفق شد؟ او در ادامه توضیح می‌دهد که کارها را باید به ترتیب بزرگی و سختی انجام داد.

منبع:فیدیبو


دانلود رایگان کتاب قورباغه را بخور!(برای دانلود کلیک کنید)

تعداد صفحات:81


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">