تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


سپاسگزاری<روز دوازدهم>😀😀

ھمه ی ما در لحظات بخصوصی از زندگی که نیاز به کمک داشته ایم، از دیگران کمک و راھنمایی و حمایت دریافت کردهایم. گاھی اوقات شخصی دیگر با تشویق یا راھنمایی و یا با حضوری به موقع زندگیِ ما را تغییر می دھد. بعد زندگی پیش میرود و ما لحظاتی را که کسی طیِ آنھا زندگیمان را تغییر داده است فراموش می کنیم.

 بقیه در ادامه مطلب😁😁

گاھی اوقات حتی تأثیر دیگران را از یاد می بریم؛ مدتھا بعد که به زندگیمان نگاه میکنیم، درمی یابیم که آن شخص به خصوص در زندگیِ ما چه نقش محوریِ شگرفی داشته و به صورت فوقالعاده ای زندگیمان را دیگرگون کرده است.
ممکن است این فرد یک معلم، یک مربی، دایی، عمو، خاله یا عمه، برادر، خواھر، پدر یا مادر بزرگ یا ھریک از دیگر اعضای خانواده باشد. ممکن است دکتر، پرستار یا بھترین دوستتان باشد. ممکن است ھمان کسی باشد که شما را به شریک فعلیتان معرفی کرده یا شما را با موضوعی آشنا ساخته که زمینه ی مورد علاقه برای فعالیت شما شده است. کسی باشد که حتی نمی شناختیدش و او خیلی کوتاه در زندگیِ شما ظاھر شده و تأثیری بسیار ژرف و اساسی در زندگیتان ایجاد کرده باشد.
مادربزرگ ام عشق به کتاب و آشپزی و رفتن به حومه ی شھر را در وجود من برانگیخت. وقتی او عشق وعلاقه اش را با من تقسیم کرد، این مسایل زندگیِ مرا تغییر داد. آشپزی برای مدت بیست سال به سرگرمیِ مورد علاقه ام تبدیل شد و عشق به کتاب باعث شد که من نویسنده شوم و عشق به حومه ی شھر بر محل زندگی ام در زندگی تأثیر گذاشت. مادر بزرگم ھمچنین مرا عادت داد تا قدرشناس باشم و واژه ی سپاسگزارم را به طور مستمر بگویم. آن وقتها فکر می کردم او می خواھد که من مؤدب باشم. بعدھا دریافتم که وقتی مرا به گفتن واژه ای مثبت عادت داد در حقیقت بھترین ھدیه را بھ من بخشید. او اکنون دیگر زنده نیست ولی من ھمیشه به خاطر تأثیر شگرفی که در زندگی ام گذاشت از او سپاسگزارم. مادر بزرگ ازت سپاسگزارم !

امروز، شما به افرادی خواھید اندیشید که زندگیتان را تغییر داده اند.

💛پس با ما همراه باشید🧡

منابع:کتاب راز و جادوی سپاسگزاری اثر راندا برن

😉نظر فراموش نشه😉


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">