تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


شکر گزاری روز شانزدهم🍏🍏

ما باید بیشتر وقتھا احساس سلامتی، پُر انرژی بودن و شادمانی داشته باشیم زیرا به این صورت است که میتوانیم به امتیاز و شایستگی خود برای سلامتی کامل دست یابیم. واقعیت این است که خیلی کسان متأسفانه این احساس را ندارند. بسیاری با بیماری، مشکلاتی در ساختار بدنی یا مشکلات روانی و افسردگی دست و پنجه نرم میکنند که تمامی اینھا به معنای برخوردار نبودن از سلامت کامل است.
شکرگزاری سریعترین راھی است که من میشناسم و به وسیلھی آن میتوان سلامتی کاملی را به دست آورید که به لحاظ بدنی و جسمانی انتظارش را دارید. تمامی بھبودی ھای معجزه واری که ما تاکنون دیده ایم، نتیجھی بازگشت سریع سلامتی به بدن انسانی است که پیشتر در آن نشانی از سلامتی کامل دیده نمیشد. اگر فکر میکنید که شکرگزاری باعث تأثیرھای معجزه آسا در سلامتی و بدن شما نمیشود، آنگاه چند تا از داستانھای مربوط به بازگشت معجزه وار سلامتی را درسایت 
www.thesecret.tv/storie بخوانید.  

نیروی معجزهآسای شکرگزاری سبب میشود جریان سلامتی در ذھن و بدن افزایش یابد که میتواند برای بھبود سریعتر به بدن کمک کند و این مسئله در پژوھشھای بسیاری اثبات شده است. نیروی قدرشناسی، دست به دست مراقبت مناسب از بدن یا تغذیه یا توصیه ھای پزشکی میدھد که شما انتخاب کنید.

ھنگامی که نوعی از بیماری یا شرایط خاصی در بدن شما پدیدار میشود، قابل درک است که شما نسبت به آن احساساتی منفی مانند نگرانی، ناامیدی، یا ترس داشته باشید. ولی احساسات بد درباره ی بیماری در شرایط شما بھبودیای پدید نمیآورد. در حقیقت تأثیر منفی نیز دارد و حتی باعث میشود که سلامتی شما بیشتر ھم به مخاطره بیافتد. برای آنکه  سلامت خود را افزایش دھید، باید احساسات خوب را جایگزین احساسات منفی کنید و قدرشناسی بھترین راه انجام آن است.
بسیاری از افراد نسبت به ظاھر فیزیکی خود احساس بد و نارضایتی دارند. با تأسف باید گفت این افکار و احساسات جریان سلامتی را نیز کاھش میدھند.

 وقتی شما چیزی را دربدن خود دوست ندارید، در حقیقت نسبت به بدن خود شکرگزار نیستید. به آن فکر کنید، براساس قانون جذب، شکوه و شکایت دربارهی شرایط بدنی باعث بروز مشکلات بیشتری برای شکایت کردن میشود، بنابراین ابراز شکایت از بدن و ظاھر و چھره، سلامتی شما را به مخاطره میاندازد و دچار ریسک بیشتری میکند.
ھر کس نسبت به سلامتی و جسم خود شکرگزار نباشد، ھر چیزی که دارد از او باز پس گرفته خواھد شد و ھرکس که نسبت به سلامتی و جسم خود قدرشناس و شاکر باشد، به او سلامتی در حد فراوانی داده میشود.
ممکن است شما اکنون بیمار باشید، یا درد و رنج بسیاری را تحمل کنید، ولی اگر مشغول خواندن این کلمات ھستید، ھدیه ی سلامتی را دریافت خواھید کرد. ھنگامی که درد میکشید یا بیمار ھستید، داشتن حس قدرشناسی بسیار سخت است، ولی حتی اندک قدرشناسی باعث افزایش جریان سلامت کامل به سوی شما میشود.

منابع:کتاب راز و جادوی سپاسگزاری اثر راندا برن

🍎نظر فراموش نشه🍎




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱)

  • asal
    يكشنبه ۲۲ تیر ۹۹ , ۱۰:۵۱
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    یه پیام بده

    https://qased.net/**********