تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


شکر گزاری روز شانزدهم2🍎🍎

نیروھای طبیعی موجود، در بدن ما بھترین شفا دھنده ی بیماری ھا ھستند.
۴۶٠ ق. م ھیپو کراتی پدر علم داروشناسی غربی
شما میتوانید تمرین شکرگزاری و معجزهی آن در سلامت را در صورت نیاز ھر روز تکرار کنید یا برای سرعت بخشیدن به بازگشت سلامتی تان به صورت فوق العاده و بھبود شرایط بدنی خود این تمرین را چند بار در روز انجام دھید.

 اما مھم تر آن است که سعی کنید ھرگاه درخصوص سلامتی تان دچار افکار و احساسات منفی شدید، بلافاصله به شرایط خوبی بیندیشید که انتظارش را دارید و درست مانند اینکه آن را دریافت کرده باشید، شکرگزار و شادمان شوید. بھترین و مؤثرترین راه برای تضمین سلامت، غیر از به خوبی مراقب خود بودن، آن است که برای سلامتی خود شکرگزار باشید.
تمرین شماره ١۶
شکرگزاری و معجزهی آن در سلامت
١- موھبتھای خود را بشمارید: لیستی از ده موھبت خودتھیه کنید و بنویسید که چرا برای داشتن آنھا سپاسگزارید. لیست خود را از نو بخوانید و در پایان ھر مورد، واژهی سپاسگزارم را سه بار بگویید و تا آنجا که میتوانید برای موھبتھایی که دارید قدرشناس باشید.
٢- به سه زمانی بیندیشید که در اثر داشتن سلامت در طول زندگیتان خود را بر بالاترین رفیعترین قله ی دنیا احساس می کردید، و برای آنھا شکرگزاری کنید.
٣- به ۵ ارگان بدنتان فکر کنید که از سلامت برخوردارند و برای ھر کدام از آنھا سپاسگزاری کنید.
۴- به یک مورد درباره ی بدنتان بیندیشید که میخواھید بھبود یابد و یک دقیقه وقت صرف کنید تا خود را در ھمان شرایط ایده آل سلامت موردنظرتان تصور کنید، برای داشتن این شرایط شکرگزاری کنید.
۵- پیش از آنکه بخوابید، افکارتان را متمرکز کنید و واژهی سپاسگزارم را برای بھترین اتفاقی که در روز برای شمار خُ داده است بر زبان آورید.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۲)