تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


معرفی کتاب هفت عادت مردمان موثر

درباره کتاب هفت عادت مردمان موثر؛ گامی بلند برای تغییر زندگی

کتاب هفت عادت مردمان موثر، همراه با درس‌هایی برای ایجاد تغییر در شخصیت با عنوان اصلی «the 7 hobits of highly effective people: restoring the character ethic» اولین بار سال 1989 منتشر شده است. نسخه‌ای از کتاب  که اکنون مشاهده می‌کنید نسخه‌ی سال 2004 است که بازخوردهایی درباره‌ی سال‌ها انتشار کتاب نیز به آن افزوده شده است. هفت عادت مردمان موثر از جمله کتاب‌های روان‌شناسی حوزه‌ی موفقیت است که توانسته است مخاطبان بیشماری در سراسر دنیا پیدا کند.

 استفان کاوی استفان کاوی در این کتاب 7 عادتی که معتقد است افراد را به شخصیت‌هایی برتر از سایر هم‌نوعان خود تبدیل می‌کند را معرفی می‌کند و آن‌ها را آموزش می‌دهد. 

کتاب هفت عادت مردمان موثر تا کنون به 38 زبان مختلف برگردانده شده و بیش از پانزده میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است.

استفاون کاوی دنباله‌ی مطالب این کتاب را در کتاب دیگری به نام «عادت هشتم» یا «هشتمین عادت» آورده است.

 

خرید کتاب مردمان موثر


پ.ن:من خودم دارم این کتاب رو میخونم و باور کنید یانه یکی از بهترین کتاب هایی بوده که تا حالا خوندم :)

 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۶)

  • زری ...
    شنبه ۸ شهریور ۹۹ , ۱۹:۱۲

    این کتاب و به پیشنهاد دبیر مطالعات "کتاب خوار " عزیزم خریدم ...

    و هدیه دادم به یه نفر دیگه...

     

    فقط در این حد که کتاب و لمس کردم ، just it  !

     

    البته توی کتابم یه نگاهی کردم /:

     

     

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۸ شهریور ۹۹، ۱۹:۵۴
      من پیشنهاد میکنم حتما بخونید خیلی کتاب خوبیه و برعکس خیلی کتاب ها خیلی هم کاربردی :)
  • OMID MD
    جمعه ۷ شهریور ۹۹ , ۲۳:۰۴

    کتاب صوتی

  • .. Chakavak
    جمعه ۷ شهریور ۹۹ , ۱۶:۱۵

    جزء کتابای لیستمه حتما میخرمش☺️

  • ساحل ملک
    جمعه ۷ شهریور ۹۹ , ۱۵:۲۴

    اسمش خیلی آشناس 

    نمیدونم کجا دیدمش 

    احتمالا یکی از کتابای کتابخونه ی خاله 😁😁

    • author avatar
      علیرضا مرادی باستانی
      ۷ شهریور ۹۹، ۱۵:۲۵
      خخخخخخخخ
      طبیعیه چون این کتاب توی لیست پرفروش ترین کتاب های دنیاست :)