تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


چگونه پول رُبا شویم<روز نهم>💸💸

قدرشناسی گنج، و شکوه و شکایت کردن ننگ و فقر است. این قانون طلایی برای ھمه ی دوران زندگیتان است، چه دربارهی سلامتی، شغل، ارتباطھا یا پولتان. حتی اگر پول زیادی ندارید، ھر قدر که برای داشته ھاتان سپاسگزار باشید، پول بیشتری به شما خواھد رسید...

بقیه در ادامه مطلب😉 😉

 ھرچه قدر شما بیشتر درباره ی پول شکایت کنید فقیرتر و تنگدست تر میشوید. تمرین امروز بر آن است که یکی از اصلیترین علل شکایت مردم نسبت به پول را به یک عامل برای قدرشناسی بدل سازد تا قدرت آن را برای تغییر وضعیت مالیتان دوچندان کند. شما شکایت را که فقیرترتان میکند با قدرشناسی عوض خواھید کرد که شما را به نیروی مثبت سپاسگزاری به فردی ثروتمند تبدیل میکند.
بسیاری از کسان میپندارند که دربارهی پول گِلِه نمیکنند اما اگر در زندگی خود کمبود پول را احساس کنند بدون درک آن دست به شکایت و گِلِه میزنند. شکایت در ذھن یا زبان افراد صورت میگیرد و خیلی کسان، خود از بسیاری از افکاری که در سر دارند آگاه نیستند. شکایت کردن، افکار نومید کننده یا به کار بردن واژهھای منفی اشکآلود و یا نگرانکننده درباره ی پول، تنگدستی میآفریند و البته بزرگترین شکایتھا زمانی صورت میگیرد که باید پولی پرداخت شود.

اگرپول لازم را ندارید، آخرین کاری که میتوانید انجام دھید آن است که نسبت به صورتحساب ھایتان احساس قدرشناسی کنید و این در واقع ھمان کاری است که باید انجام دھید تا پول بیشتری در زندگی به دست آورید. برای داشتن زندگی مرفه و برای ھرچه که به پول مربوط است احساس قدرشناسی داشته باشید و غر و لند کردن درباره ی صورتحساب ھا نشانه ی قدرشناس بودن نیست. شما باید به گونھای دقیق برعکس عمل کنید و در ازای سرویس ھا و کالاھایی که در مقابل صورتحساب خود دریافت کرده اید، شکرگزار باشید. این یک کار بسیار ساده است که میتوانید در زندگی خود انجام دھید و تأثیری اساسی در زندگیتان دارد، به عبارتی شما به پول ربا تبدیل میشوید.

منابع:کتاب راز و جادوی شکرگزاری نوشته راندا برن


نظر فراموش نشه

..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۳)