تایتل قالب
کافه ای پر از علم،دانش،ایده و خلاقیت


شکر گزاری روز پانزدهم💝💝

اگر روابط شما با شخص یا اشخاصی سرد است و یا روابطتان با آنھا به شکست انجامیده و قلب تاناز این بابت شکسته یا در قلبتان کینه و یا سرزنشی متوجه آنھاست، می توانید این وضع را باقدرشناسی عوض کنید.

بقیه در ادامه مطلب😀😀

 قدرشناسی به گونھای شگفت ھر رابطه ی سختی را بھبود خواھد بخشید،خواه با خواھرتان باشد یا برادر، پسرتان، دخترتان، شریک و یا رئیس. ھمکار، مادر یا پدرھمسرتان، دوست و یا ھمسایه تان.
ھنگامی که با یک رابطه ی سخت یا یک موقعیت چالش برانگیز در یک ارتباط روبرو ھستیم،تقریباً در ھمه ی آن شرایط ، حتی ذرهای نسبت به آن فرد سپاسگزار نیستیم. به جای آن، به خاطرمشکلاتمان به متھم کردن دیگران می پردازیم و این یعنی که اندکی حس قدرشناسی نیز در ماوجود ندارد. سرزنش ھیچگاه باعث بھبود یک رابطه نمی شود و به ھمین ترتیب زندگیِ شما را بهترنمیکند. در حقیقت ھر اندازه که شما بیشتر سرزنش میکنید، روابطتان بدتر میشود و زندگیتانسوی بدتر شدن پیش خواھد رفت.
چه این رابطه مربوط به گذشته باشد و یا یک رابطه ی در جریان، در ھر دو حال اگر شما نسبت بهافراد دیگر احساسات بدی داشته باشید، تمرین قدرشناسی باعث رفع آن احساسات بد میشود. چرا می خواھید احساسات بدتان را نسبت به فرد دیگر از بین ببرید؟



احساسات بد نسبت به افراد دیگر زندگیِ شما را میسوزاند ولی قدرشناسی ناھنجاری ھا را از بین میبرد!

برای مثال، اگر از ھمسرتان جداشده اید و تنھا به خاطر بچه اتان با یکدیگر در ارتباط ھستید، ولی به ھیچ روی نمی خواھید او را ببینید، به چھره ی فرزندان خود بنگرید و این را درک کنید که اگر او نبود بچه ھای شما نیز ھم اکنون آنجا نبودند. زندگیِ فرزندانتان یکی از ارزشمندترین ھدیه ھایی است که شما دارید. به آنھا نگاه کنید و از ھمسر سابقتان برای زندگیِ بچه ھا سپاسگزاری کنید.
شما با این عمل نه تنھا صلح و نظم را به زندگی باز می گردانید، بلکه بھترین رفتار را در زندگیشان به آنھا خواھید آموخت – قدرشناسی !

منابع:کتاب جادوی شکر گزاری و راز اثر راندا برن


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">